تبیین علّی مشغولیت تحصیلی بر اساس باورهای ضمنی هوش: نقش واسطه ای عزم
تبیین علّی مشغولیت تحصیلی بر اساس باورهای ضمنی هوش: نقش واسطه ای عزم

امین آهنگرانی فراهانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 آبان 1402

چکیده
  هدف پژوهش حاضرتبین علی مشغولیت تحصیلی بر اساس باورهای ضمنی هوش با توجه به نقش واسطه‌ای عزم بود.پژوهش حاضراز نوع هدف کاربردی واز نظر روش،همبستگی مبتنی برمعادلات ساختاری است.جامعه آماری پژوهش دانش-آموزان ...  بیشتر